Haring

Hospice goed doel bij Bornse Haringparty

Op donderdag 16 juni is, nadat twee jaar overgeslagen moest worden door corona, de negende editie van de Bornse Haringparty. En dit jaar mogen wij als Hospice Borne ons zeer gelukkig prijzen om als een van de twee goede doelen geselecteerd te zijn. Hiermee komen wij in aanmerking voor een donatie vanuit de veiling die gehouden wordt.

De haringparty heeft verschillende veranderingen doorgemaakt er zijn nieuwe mensen en ook vele bekende namen. Maar vanaf dit jaar ook op een nieuwe locatie: het Openluchttheater in Hertme.

Naast de Stichting Hospice Borne is nog een mooi doel geselecteerd, namelijk de Stichting Kinderlach Twente. En net als in het eerste jaar is Hardy Ellenbroek weer van de partij als veilingmeester; een taak die hij samen met Rob Munsterhuis voor zijn rekening zal nemen. Een veiling overigens die compacter wordt dan de laatste jaren. “Ook daar groeien we in,” aldus de nieuwe voorzitter. “We willen het allemaal nog wat spannender maken met enkele verrassende elementen als intermezzo.”

Zie ook BorneBoeit over de Bornse Haringparty