Complimenten en klachten

Complimenten en klachten

Bij Hospice Borne vinden we uw mening belangrijk. We streven er altijd naar om zorg te bieden met aandacht, warmte en respect. Heeft u een compliment of een klacht? Laat het ons weten. Uw feedback helpt ons om onze zorg en dienstverlening continu te verbeteren.

Complimenten

Wilt u iets positiefs delen over de zorg of een vrijwilliger of medewerker in het bijzonder bedanken? Dat waarderen we zeer! U kunt het compliment mondeling doorgeven aan een medewerker of vrijwilliger, of gebruikmaken van ons online formulier.

Klachten

Ervaart u een klacht over onze werkwijze of een specifieke situatie in het hospice? Ook daar staan we open voor. Bespreek uw klacht gerust met een coördinator of geef deze door via ons online formulier. We nemen iedere melding serieus en bekijken hoe we onze zorg kunnen verbeteren.

Uw compliment of klacht

Klachtenregeling

Binnen het hospice kunnen zich situaties voordoen die aanleiding geven tot een klacht. Uitgangspunt is dat er allereerst zo dicht mogelijk bij de bron naar een oplossing wordt gezocht. Lukt dit niet, dan kunt u zich wenden tot Charlotte Welberg, onafhankelijk klachtenfunctionaris, via charlottewelberg@hotmail.com.

De klachtenfunctionaris geeft advies, ondersteunt bij het kenbaar maken van klachten en bemiddelt indien nodig.

Ontevreden over de afhandeling?

Wanneer de klacht niet naar tevredenheid door het hospice wordt afgehandeld, kan deze worden voorgelegd aan de Landelijke Klachtencommissie VPTZ:

VPTZ Nederland
T.a.v. R. Edinga, ondersteuner klachtencommissie
Barchman Wuytierslaan 10
3818 LH Amersfoort
E-mail: redinga@vptz.nl
Tel.: 033 – 760 10 70

De klacht dient de naam en het adres van de klager te bevatten, evenals informatie over het voorval waarover een oordeel van de commissie wordt gevraagd.