Anbi status Stichting Hospice Borne

Als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) kunnen wij als Stichting Hospice Borne gebruikmaken van bepaalde voordelen. Hiertoe zijn wij verplicht om onderstaande informatie te benoemen.

Naam van de stichting
Stichting Hospice Borne
Hosbekkeweg 3
7621 AC  Borne
Email adres: info@hospiceborne.nl

RSIN/fiscaal nummer
Beschikkingsnummer 8607 62 993

KVK nummer

Doelstelling
Mensen uit Borne en omstreken in de laatste levensfase alle ruimte, persoonlijke en medische zorg, warmte en ondersteuning te geven door middel van het realiseren en in stand houden van een verblijfsmogelijkheid binnen de eigen woonomgeving, in de vorm van een low care hospice, ook wel Bijna Thuis Huis genoemd.

Beleidsplan
Het meerjaren beleidsplan 2021-2026 van de Stichting Hospice Borne is hier te downloaden.
Dit beleidsplan is op enige punten verouderd en zal eind 2024 geactualiseerd worden.

Bestuurssamenstelling en namen bestuurders
Voor de samenstelling en bestuursleden wordt verwezen naar Stichting Hospice Borne

Beloningsbeleid
De bestuursleden genieten voor hun bestuurswerkzaamheden geen beloning. Alleen gemaakte onkosten worden vergoed.

Jaarverslag
Na een lange tijd van voorbereidingen heeft is het hospice in Borne gestart op 13 november 2023. Het meest recente jaarverslag met activiteiten en financiële verantwoording over 2023 is hier te downloaden..

ANBI logo