Coördinatoren

De dagelijkse leiding over het hospice wordt ingevuld door een tweetal coördinatoren, die elk drie dagen per week aanwezig zijn.

Zij zorgen er, samen met de vrijwilligers, voor dat onze gasten het aan niks ontbreekt qua zorg en aandacht.  Zij zijn verantwoordelijke voor de dagelijkse leiding en aansturing van de vrijwilligers. Daarnaast zijn zij eerste aanspreekpunt en verzorgen de intake voor onze gasten.

Irene Konter

“Ik ben Irene Konter, 34 jaar en werk met heel veel plezier in de functie van coördinator Hospice Borne. Ik ben werkzaam geweest als wijkverpleegkundige en heb altijd veel affiniteit gehad met de laatste levensfase.
In het dagelijks leven ben ik woonachtig in Hengelo en getrouwd met Jelle. Samen hebben we twee zoons van twee en zes jaar. Ik mag graag een rondje hardlopen en leuke dingen met onze jongens ondernemen als we vrij zijn.”

Elly Plasmeijer

“Mijn naam is Elly Plasmeijer, ik ben 61 jaar, woon samen met Wim in Lochem. Wij vormen een samengesteld gezin met 6 volwassen kinderen en 5 kleinkinderen.
Ik hou heel veel van wandelen en fietsen in de natuur, vooral tussen de bomen in het bos kan ik tot rust komen. Daarnaast vermaak ik mij met tuinieren, lezen en puzzelen, vooral cryptogrammen vind ik leuk om te maken.
Als verpleegkundige werk ik nu 43 jaar in de zorg. Ik heb zowel in het ziekenhuis en in een hospice gewerkt; nu de laatste twee jaren heb ik mensen met de ziekte Dementie verzorgd.”