Finish in zicht voor Hospice Borne

Na een voorbereidingstijd van jaren is het eindelijk zover. Wij openen 13 november de deuren van het hospice voor onze eerste gasten. Iedereen die zich in de afgelopen jaren ingezet heeft om het hospice voor Borne te realiseren, zet nu de laatste weken ook weer alles op alles om de verbouwing en inrichting begin november klaar te hebben. ‘Het wordt prachtig’!

We maken van het hospice Borne een prachtig bijna thuis huis waar gasten in de laatste fase van hun bestaan afscheid nemen van hun leven en hun dierbaren.

Inmiddels zijn de coördinatoren gestart met voorbereidende werkzaamheden en staat een grote betrokken groep vrijwilligers klaar om het de gasten zo fijn en comfortabel mogelijk te maken tijdens hun verblijf in ons hospice.

We zijn, met hulp van Bornse ondernemers, bezig met het afronden van de verbouwing, het schilderwerk en de inrichting. Ook de tuin en vooraanzicht heeft en metamorfose ondergaan. Het hospice krijgt een sfeervolle warme uitstraling met elk van de drie gastenkamers een eigen kleurteint.
Om het hospice met sfeer in te kunnen richten hebben we Bornse kunstenaars onlangs opgeroepen om hun werk in het hospice op te hangen. Hier is fantastisch op gereageerd en we hebben prachtige werken mogen ontvangen.

Open huis 11 november
We willen de Borne inwoners op 11 november tussen 11.00 en 15.00 uur graag de gelegenheid geven het hospice te komen bekijken. Houd onze website en de lokale media in de gaten voor meer informatie hierover.