Hospice ontvangt maar liefst 17.500 euro van Bornse Haringparty

Hospice Borne ontvangt spectaculair bedrage van 17.500 euro na veiling bij Bornse Haringparty. We zijn erg dankbaar voor deze fantastisch bijdrage.

Op donderdag 16 juni werd de Bornse Haringparty gehouden in het openluchttheater in Hertme. Zo’n 350 deelnemers waren aanwezig om een aantal uren te genieten van een haring en een drankje.

Dit jaar waren wij, als Hospice Borne, 1 van de gelukkige goede doelen om in aanmerking te komen voor een donatie vanuit de veiling die gehouden werd. De veiling bracht maar liefst een opbrengst van 20.000 euro bij elkaar voor de Stichting Hospice Borne en de Stichting Kinderlach Twente.

We zijn erg blij en gelukkig met deze bijdrage en willen dan ook de organisatie en de bezoekers enorm bedanken. We zijn weer een stapje dichter bij ons doel een Hospice voor Borne te realiseren.

Zie ook BorneBoeit over de Bornse Haringparty